Sapera

 

Sapera samler hele din forretning i ét system online.

Vil du se kasserapporten direkte via iPad eller computer samt følge produkter via serienummeret/stelnummeret og se lagerstatus på reservedele?
Det kan du med Sapera - fremtidens kasseløsning, som smelter cloud og butikken sammen i én.


Sapera er altid opdateret, altid tilgængeligt & altid unikt for din forretning.

 

Vores platform er Cloudbaseret og helt igennem skræddersyet til dine behov.
Dine data er sikkert opbevaret i professionelt hosting center.

 

Branchespecifik løsning

Vores løsning er tilpasset din branche.

     

Brugervenligt kasse layout

Du bestemmer eks. selv om den skal bruge billeder af produkter/varegrupper eller lister uden billeder.

 

SMS-afsendelse

Hold kontakten med kunderne og send dem sms helt automatisk.

       

Print

Print alt fra arbejdskort til fakturaer, labels, bestillingssedler, byttemærker og lagerlister med flere.

 

Bogføring gjort smart

Bogfør automatisk til vores komplette finans system.

       

Cross platform

Virker på alle Mac, PC, iPad og Android tablets.

Kundehistorik

Opret nemt og enkelt opgaver på din kunde, se alle deres ordre gennem tiden, Så har du altid 110% styr på dine kunder.

     

Fleksibelt kassesystem

Velegnet til messer og markeder.

Avanceret lagerstyring

Hold styr på lageret med serienumre, spor omkostninger på en vare, se hvilke kunder der har købt den etc.

     

Lagerkontrol

Skræddersy dit lager, vedhæft filer og opret selv felter på varerne så dit lager afspejler din forretning.

Kassesystemet

Tag imod kort, kontanter og gavekort.

     

Opgavestyring

Opret en ordre med en opgave, planlæg den og uddeleger til en medarbejder, nemt og enkelt.

 

Personlig opsætning for din forretning

Med 25 år i branchen ved vi, at det er vigtigt, at systemet passer til lige netop din forretning.
Sapera er opbygget af moduler, der samles som legoklodser.
Tilsammen udgør modulerne din løsning for salg, lagerstyring, økonomi og webshop. Kort sagt; alt i ét system.
Du styrer, om din bogholder kun skal have adgang til regnskabet, og administrerer medarbejdernes adgang til salg og kasse, lager
og økonomien.

 

Serienummerstyring gør dig klogere

Ville du ønske, at du kunne følge hver enkelte maskines historik, service og garanti?
Det kan du i Sapera, hvor du ikke bare kan sortere på kunder, menogså på enkelte maskiner via serienummeret.

Bliv klogere på din forretning og drop mavefornemmelsen.

 

Effektiv ordrestyring giver glade kunder

Er du træt af at flytte kundeordrer ind i kalenderen og tjekke lagerstatus på reservedele i flere forskellige systemer?
Drop administrationen med Sapera og få gladere kunder.
Med Sapera bliver kundeordrer håndteret via en kalender, og serviceindkaldelse sker automatisk.

Og for at undgå, at kunderne glemmer deres service-indkaldelse, så er der selvfølgelig mulighed for at sende SMS-notifikationer på maskiner og service.

 

Sapera fremtidssikrer din forretning

Internettet er en del af fremtidens forretning - lige meget om man er bedemand eller arbejder med skov & have.
Men skal din webshop altid være opdateret, og vil du følge salget uden at rode i forskellige systemer? Så er Sapera den rigtige løsning.
Sapera holder din webshop opdateret med lager og inventar på tværs af flere butikker og lagre.

Så du får flere salgskanaler med mindre administration.

 

Klar til at fremtidssikre din forretning?

Kontakt os i dag på 96233000